Stránky

čtvrtek 13. července 2017

Vídeňské toulky


V sobotu 8.7.2017 jsme se vydali na den do Vídně. Na pletení moc času nebylo, ale  v metru jsem si přeci jen ukradla chvilku. Mám nahozeno na svetr Thingamajigger od Justyny Lorkowské pro našeho Toníka.


Snažit se vidět všechno ve Vídni za jeden den je trochu bláhové. Naštěstí jsme s manželem stihli alespoň jednu galanterii. Jmenuje se Laniato a můžu doporučit. Pán nám uvařil výbornou kávu a mně dobře poradil s výběrem. Chtěla jsem přízi, kterou u nás neseženu. Navíc byl milý a když měl čas, věnoval se paní u stolu a učil ji plést.


Z přízí, které jsou dostupné i u nás měli hodně řad od Lana Grossa, Rosy Green Wool a příze od Rowanu.



Tady je moje volba manželovi na nákrčník. Pózuje u jezírka ve Stadtparku. Jedná se o Woolfolk Tynd, příze pochází z oveček z udržitelného chovu v Patagonii.


Kousek od Stephansdomu jsme potkali další galanterii. Dovnitř jsme se sestrou jen rychle nahlédly. Čas a únava (a muži) nás ale hnali dál.

Závěr: Příště si udělám výlet jen po galanteriích a vykašlu se na památky :D. Lepší to ale bude v týdnu a mimo prázdniny kvůli otevírací době.

Žádné komentáře:

Okomentovat